Најнови клипчиња

Online Chat

Логирај се

Реклами

Igri
Moto Struga
Slikicki

Гласајте за нас

Гласајте за Најди Време

Рандом галерија

Да се насмееме

Дошла плавуша во продавница за бела техника и вика:
- Би сакала да го купам оној телевизор?
- Жал ми е госпоѓице, ама не услужуваме плавуши!- и рекол продавачот.
Утредента плавушата ја офарбала косата црна и пак отишла во продавницата.
- Би сакала да го купам оној телевизор?
- Жал ми е госпоѓице, ама не услужуваме плавуши!- и рекол продавачот.
Доаѓа палвушата повторно утредента целосно маскирана во бринета (црна) и вика
- Би сакала да го купам оној телевизор?
- Жал ми е госпоѓице, ама не услужуваме плавуши!- и рекол продавачот.
- Е добро де, како ме препознавте дека сум плавуша!?
- Епа тоа не е телевизор, туку микробранова печка!
 
Зошто Кинг-Конг сака плавуши?

- Затоа што е мајмун!
 
Која е разликата меѓу паметна плавуша и Јети?
- Можеби некој ќе го најде Јети!
 
Што имаат заедничко плавуши и девици?
- Ништо
 
 Зошто е добро да имаш плавуша за совозач?

 - Можеш да паркираш на местото за инвалиди!
 

Да сме заедно

 
 

Поважни телефони

Поважни телефони:
Полиција : 192
Брза помош : 194
Пожарна : 193
АМСМ : 196
Автобуска Охрид : 260-339
Аеродром Охрид: 252-820
НУ Центар за култура : 261-063
ФТУ - Охрид : 262-147
Охридско лето : 261-304
Doktor Host
Дома arrow Живот arrow Помфритот сепак е штетен
Помфритот сепак е штетен Print
Image Консумирањето на акриламиди, хемиски спој присутен во помфритот, грицките и кафето, може да го зголеми ризикот од рак на бубрези, тврдат холандските научници. Истражувачите од универзитетот во Маастрихт напоменуваат дека овој ризик е посебно изразен кај пушачите. Акриламидот се наоѓа “под лупа“ уште од 1994 година, кога е класифициран како веројатен човечки карциноген.
Досега се веруваше дека е клучна изложеноста на акриламид од средината, како на пример преку чадот од цигарите или козметиката.

Меѓутоа, во 2002 година шведските научници откриле присутност на акриламидот во храна богата со јагленохидрати, што се подготвува на високи температури.

Натамошните истражувања за влијанието на акриламидот за ризик за развој на рак имаа мешани резултати. Во новата, 13 годишна студија учествувале повеќе од 120 илјади испитаници на возраст од 55 до 69 години.

Притоа се покажало дека луѓето кои дневно внесувале 40 микрограмови акриламиди (количество присутно во околу 150 грама помфрит) имаат за дури 59 проценти поголем ризик да заболат од рак на бубрезите отколку испитаниците кои консумирале минимално количество акриламид.

На секои 10 микрограмови акриламид ризикот за рак на бубрези се зголемувал за 10 отсто.

За повеќето испитаници, еден од главните извори на акриламид бил кафето.

Истражувачите веруваат дека објаснувањето на овие резултати лежи во способноста на метаболитите што се создаваат при разлагањето на акриламидот во организмот да предизвикаат оштетување на ДНК.

Стручњаците препорачуваат ограничување на консумацијата на продуктите што содржат акриламид, како и подготовка на храната како што се компирите, тостот и колачите на температура пониска од 175 степени Целзиусови.
Коментари
Додади новоПребарај
Напиши коментар
Име:
Website:
Наслов:
UBB Код:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
Security Image
Please input the anti-spam code that you can read in the image.
 
< Prev   Next >

Македонија

Тинејџерка скокала под автобусТинејџерка скокала под автобус
16-годишна девојка од Прилеп една година се обидува да се самоубие, скокајќи под автобусот од ...
Повеќе ...
Пукање во „Ченто“Пукање во „Ченто“
Tатко и син доцна попладнето се повредени од огнено оружје во скопската населба Ченто. Детск...
Повеќе ...
Републиканците не не сакаатРепубликанците не не сакаат
Спорот за името и уставното име на Македонија не се споменати во изборната програма на амери...
Повеќе ...
30% поевтино осигурување30% поевтино осигурување
Цената на задолжителното осигурување за возила ќе се намали за околу 30 проценти, а одлуката ...
Повеќе ...

Свет

Монструм сече главиМонструм сече глави
Непознат машки глас, кој најверојатно бил на возраст од околу 40 години, во средата попладнето...
Повеќе ...
Русија го лаже светотРусија го лаже светот
Грузискиот претседател Михаил Саакашвили во интервју за „Франс 24“ ја обвини Русија де...
Повеќе ...
Антиракетарен штитАнтиракетарен штит
Полска и Соединетите Американски Држави денеска во Варшава потпишаа договор за поставување ...
Повеќе ...
Авионска несреќа во МадридАвионска несреќа во Мадрид
Најмалку 140 луѓе загинаа во катастрофалната авонска несреќа што денска се случила на аеродро...
Повеќе ...
Forum

Живот - Здравје

"Discomgoogolation"
Под стрес сте ако немате пристап на интернет? Тогаш можеби патите од пореметувањето кое псих...
Повеќе ...
На ракот ќе му дојде крајот?!На ракот ќе му дојде крајот?!
8 милиони луѓе годишно умираат од оваа неизлечива болест. Според проценки на научниците до 2030...
Повеќе ...
Срцев удар со RedBullСрцев удар со RedBull
Red Bull e напитокот кој има зголемено количество на кофеин и е популарен кај студентите и приврз...
Повеќе ...
Обрежување-Да или Не?!Обрежување-Да или Не?!
Роберт Бејли од Универзитетот во Илиноис, направи едно испитување врз 2784 необрежани и здрав...
Повеќе ...

Временска прогноза

Ohrid:
12°C
1020mb

10 km/h
Skopje:
15°C
1016mb

3 km/h
Bitola:
12°C
1020mb

10 km/h
Prilep:
12°C
1020mb

10 km/h
Stip:
15°C
1016mb

3 km/h
Gevgelia:
20°C
1014mb

10 km/h

Да не е досадно


 

Надворешни содржини

World News
Yahoo! News
Design by Najdi Vreme - Team
© 2008 Najdi Vreme